Szkolenia prawne (śląskie)

Firma / instytucja
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Nazwa kursu / Czas trwania i cena / Firma / instytucja / Lokalizacja
KORESPONDENCJA REKLAMACYJNA Z KLIENTEM – DZWONEK ALARMOWY DLA FIRMY

Ośrodek Szkoleń i Informacji "Effect" Joanna Jarosz-Opolka
Gliwice
KORESPONDENCJA REKLAMACYJNA Z KLIENTEM – DZWONEK ALARMOWY DLA FIRMY

Ośrodek Szkoleń i Informacji "Effect" Joanna Jarosz-Opolka
Gliwice
KORESPONDENCJA REKLAMACYJNA Z KLIENTEM – DZWONEK ALARMOWY DLA FIRMY

Ośrodek Szkoleń i Informacji "Effect" Joanna Jarosz-Opolka
Gliwice
KORESPONDENCJA REKLAMACYJNA Z KLIENTEM – DZWONEK ALARMOWY DLA FIRMY

Ośrodek Szkoleń i Informacji "Effect" Joanna Jarosz-Opolka
Gliwice

źródło: Baza Usług Rozwojowych (BUR), Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) oraz własne
Polityka Prywatności