Budowanie długotrwałych relacji i komunikowanie się z klientami, jako element rozwoju kompetencji menedżerskich

Lokalizacja: Gdynia
pomorskie / powiat Gdynia / gmina Gdynia
Obszar;dziedzina: biznes, firma, zarządzanie, administracja (10)
Czas trwania: 1-20 godzin
Firma / instytucja: New Key Sp. z o.o., Sp. kom.
Nazwa kursu: Budowanie długotrwałych relacji i komunikowanie się z klientami, jako element rozwoju kompetencji menedżerskich

ul. 10 Lutego 7/104
81-366 Gdynia
tel.: 570 204 610

Kurs / szkolenie:
Budowanie długotrwałych relacji i komunikowanie się z klientami, jako element rozwoju kompetencji menedżerskich
Czas trwania: 18 godz.
Cena: 3960 zł

Komentarze

źródło: Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) oraz własne
aktualizacja: co 2 tygodnie
Polityka Prywatności