Oczekiwania Klienta i standardy jakości - obsługa Klienta/efektywna sprzedaż

Lokalizacja: Poznań
wielkopolskie / powiat Poznań / gmina Poznań
Obszar;dziedzina: sprzedaż, marketing, PR, handel nieruchomościami (08)
Czas trwania: 101-250 godzin
Egzamin: nie
Dofinansowanie EFS: nie
Nazwa kursu: Oczekiwania Klienta i standardy jakości - obsługa Klienta/efektywna sprzedaż

ul. Rubież 46/C5
61-612 Poznań
tel.: 61 827 94 10

Kurs / szkolenie:
Oczekiwania Klienta i standardy jakości - obsługa Klienta/efektywna sprzedaż
Czas trwania: 112 godz.
Cena: od 500 do 1000 zł

Komentarze

źródło: Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) oraz własne
aktualizacja: co 2 tygodnie
Polityka Prywatności