Telefoniczna obsługa klienta z elementami sprzedaży przy użyciu Social Media

Lokalizacja: Poznań
wielkopolskie / powiat Poznań / gmina Poznań
Obszar;dziedzina: sprzedaż, marketing, PR, handel nieruchomościami (08)
Czas trwania: 21-100 godzin
Egzamin: nie
Dofinansowanie EFS: tak
Firma / instytucja: HIRO Sp. z o.o.
Nazwa kursu: Telefoniczna obsługa klienta z elementami sprzedaży przy użyciu Social Media

ul. Łozowa 43/2
64-466 Poznań
tel.: 501 366 718

Kurs / szkolenie:
Telefoniczna obsługa klienta z elementami sprzedaży przy użyciu Social Media
Czas trwania: 40 godz.
Cena: 1500 zł

Komentarze

źródło: Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) oraz własne
aktualizacja: co 2 tygodnie
Polityka Prywatności