Szkolenia handlowe - sprzedaż, marketing, PR (wielkopolskie)

Firma / instytucja
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
znalezionych: 7
Nazwa kursu / Czas trwania i cena / Firma / instytucja / Lokalizacja
Jak prowadzić skuteczny marketing internetowy – warsztat z analizą aktualnej osiągalności
Czas trwania: 16 godz.
Cena: 1750 zł
Fundacja na Rzecz Integracji Środowiska Akademickiego Jeden Uniwersytet
Poznań
Kreowanie wizerunku firmy i tworzenie strategii marketingowej z wykorzystaniem social mediów
Czas trwania: 32 godz.
Cena: 3500 zł
Fundacja na Rzecz Integracji Środowiska Akademickiego Jeden Uniwersytet
Poznań
Netykieta w pracy z klientem - obsługa i budowanie relacji
Czas trwania: 32 godz.
Cena: 3000 zł
Fundacja na Rzecz Integracji Środowiska Akademickiego Jeden Uniwersytet
Poznań
Planowanie mediów społecznościowych w zarządzaniu reklamą
Czas trwania: 32 godz.
Cena: 3500 zł
Fundacja na Rzecz Integracji Środowiska Akademickiego Jeden Uniwersytet
Poznań
Skuteczna sprzedaż w kanałach tradycyjnych i online
Czas trwania: 16 godz.
Cena: 2000 zł
Fundacja na Rzecz Integracji Środowiska Akademickiego Jeden Uniwersytet
Poznań
Techniki Sprzedaży, Budowanie Relacji z Klientami i Komunikacja Perswazyjna w Sprzedaży
Czas trwania: 21 godz.
Cena: 3000 zł
Fundacja na Rzecz Integracji Środowiska Akademickiego Jeden Uniwersytet
Poznań
Zarządzanie marką przedsiębiorstwa gastronomicznego – strategia brandingowa
Czas trwania: 16 godz.
Cena: 1750 zł
Fundacja na Rzecz Integracji Środowiska Akademickiego Jeden Uniwersytet
Poznań

źródło: Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) oraz własne
aktualizacja: co 2 tygodnie
Polityka Prywatności