Szkolenie: skuteczne rozmowa telefoniczna z klientem. Obsługa klienta w biurze. Jak sobie radzić z "trudnym" klientem. Obsługa po sprze

Lokalizacja: Olsztyn
warmińsko-mazurskie / powiat Olsztyn / gmina Olsztyn
Obszar;dziedzina: sprzedaż, marketing, PR, handel nieruchomościami (08)
Czas trwania: 1-20 godzin
Egzamin: nie
Dofinansowanie EFS: tak
Firma / instytucja: INSPIRE CONSULTING Sp. z o.o.
Nazwa kursu: Szkolenie: skuteczne rozmowa telefoniczna z klientem. Obsługa klienta w biurze. Jak sobie radzić z "trudnym" klientem. Obsługa po sprzedażowa w tym reklamacja

ul. Zbigniewa Herberta 2c/68
10-686 Olsztyn
tel.: 89 535 30 90

Kurs / szkolenie:
Szkolenie: skuteczne rozmowa telefoniczna z klientem. Obsługa klienta w biurze. Jak sobie radzić z "trudnym" klientem. Obsługa po sprzedażowa w tym reklamacja
Czas trwania: 9 godz.
Cena: 2520 zł

Komentarze

źródło: Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) oraz własne
aktualizacja: co 2 tygodnie
Polityka Prywatności