| Nazwa kursu / Czas trwania i cena / Firma / instytucja / Lokalizacja |
|---|
| Obsługa klienta – najwyższe standardy w trudnych sytuacjach Ośrodek Szkoleń i Informacji "Effect" Joanna Jarosz-Opolka Gliwice |
| MISTRZOWSKA OBSŁUGA KLIENTA Ośrodek Szkoleń i Informacji "Effect" Joanna Jarosz-Opolka Gliwice |
| Praktyczne aspekty rozpatrywania reklamacji z uwzględnieniem zmian i ich konsekwencji dla przedsiębiorców Ośrodek Szkoleń i Informacji "Effect" Joanna Jarosz-Opolka Gliwice |
| MISTRZOWSKA OBSŁUGA KLIENTA Ośrodek Szkoleń i Informacji "Effect" Joanna Jarosz-Opolka Gliwice |
| MISTRZOWSKA OBSŁUGA KLIENTA Ośrodek Szkoleń i Informacji "Effect" Joanna Jarosz-Opolka Gliwice |
| KLIENT DZWONI Z REKLAMACJĄ! – POLIGON ĆWICZENIOWY TRUDNYCH PRZYPADKÓW. NAJWYŻSZE STANDARDY TELEFONICZNEJ OBSŁUGI SKARG I REKLAMACJI Ośrodek Szkoleń i Informacji "Effect" Joanna Jarosz-Opolka Gliwice |
| Obsługa klienta – najwyższe standardy w trudnych sytuacjach Ośrodek Szkoleń i Informacji "Effect" Joanna Jarosz-Opolka Gliwice |
| MISTRZOWSKA OBSŁUGA KLIENTA Ośrodek Szkoleń i Informacji "Effect" Joanna Jarosz-Opolka Gliwice |
| Praktyczne aspekty rozpatrywania reklamacji z uwzględnieniem zmian i ich konsekwencji dla przedsiębiorców Ośrodek Szkoleń i Informacji "Effect" Joanna Jarosz-Opolka Gliwice |