Wprowadzenie nowych asortymentów do oferty spółki - stworzenie strategii działań pod każdą fazę pozyskiwania segmentu klienta wpasowane

Obszar;dziedzina: sprzedaż, marketing, PR, handel nieruchomościami (08)
Czas trwania: 21-100 godzin
Firma / instytucja: AYP Sp. z o.o.
Nazwa kursu: Wprowadzenie nowych asortymentów do oferty spółki - stworzenie strategii działań pod każdą fazę pozyskiwania segmentu klienta wpasowanego pod nowe produkty - każdy etap kursu prowadzony jest od strony praktycznej na rzeczywistych przykładach i działaniach z klientem spółki

ul. Chopina 28/007
83-000 Pruszcz Gdański
tel.: 507 954 800

Kurs / szkolenie:
Wprowadzenie nowych asortymentów do oferty spółki - stworzenie strategii działań pod każdą fazę pozyskiwania segmentu klienta wpasowanego pod nowe produkty - każdy etap kursu prowadzony jest od strony praktycznej na rzeczywistych przykładach i działaniach z klientem spółki
Czas trwania: 32 godz.
Cena: 2190 zł

Komentarze

źródło: Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) oraz własne
aktualizacja: co 2 tygodnie
Polityka Prywatności