Obsługa klienta w hotelarstwie i gastronomii oraz trudne sytuacje z klientem związane z pandemią, przekazywanie trudnych informacji

Lokalizacja: Warszawa
mazowieckie / powiat Warszawa / gmina Warszawa
Obszar;dziedzina: sprzedaż, marketing, PR, handel nieruchomościami (08)
Czas trwania: 1-20 godzin
Egzamin: nie
Dofinansowanie EFS: tak
Nazwa kursu: Obsługa klienta w hotelarstwie i gastronomii oraz trudne sytuacje z klientem związane z pandemią, przekazywanie trudnych informacji

ul. Paryska 24/1
03-935 Warszawa
tel.: 605 262 518

Kurs / szkolenie:
Obsługa klienta w hotelarstwie i gastronomii oraz trudne sytuacje z klientem związane z pandemią, przekazywanie trudnych informacji
Czas trwania: 16 godz.
Cena: 1760 zł

Komentarze

źródło: Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) oraz własne
aktualizacja: co 2 tygodnie
Polityka Prywatności