(Archiwum)

Pracownik telefonicznej i elektronicznej obsługi klienta z obsługą programu do obsługi magazynu i logistyki

Lokalizacja: Warszawa
mazowieckie / powiat Warszawa / gmina Warszawa
Obszar;dziedzina: sprzedaż, marketing, PR, handel nieruchomościami
Czas trwania: 101-250 godzin
Nazwa kursu: Pracownik telefonicznej i elektronicznej obsługi klienta z obsługą programu do obsługi magazynu i logistyki

ul. Aleja Gen. Władysława Sikorskiego 3a/12
02-758 Warszawa
tel.: 604 437 797

Kurs / szkolenie:
Pracownik telefonicznej i elektronicznej obsługi klienta z obsługą programu do obsługi magazynu i logistyki
Czas trwania: 250 godz.
Cena: 2500 zł

ostatnia aktualizacja: 2025-05-10
Komentarze

źródło: Baza Usług Rozwojowych (BUR), Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) oraz własne
Polityka Prywatności