Pracownik telefonicznej i elektronicznej obsługi klienta z obsługą programu do obsługi magazynu i logistyki

Lokalizacja: Warszawa
mazowieckie / powiat Warszawa / gmina Warszawa
Obszar;dziedzina: sprzedaż, marketing, PR, handel nieruchomościami (08)
Czas trwania: 101-250 godzin
Egzamin: tak
Dofinansowanie EFS: nie
Nazwa kursu: Pracownik telefonicznej i elektronicznej obsługi klienta z obsługą programu do obsługi magazynu i logistyki

ul. Aleja Gen. Władysława Sikorskiego 3a/12
02-758 Warszawa
tel.: 604 437 797

Kurs / szkolenie:
Pracownik telefonicznej i elektronicznej obsługi klienta z obsługą programu do obsługi magazynu i logistyki
Czas trwania: 250 godz.
Cena: 2500 zł

Komentarze

źródło: Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) oraz własne
aktualizacja: co 2 tygodnie
Polityka Prywatności