Analiza marketingowa nowych produktów/usług wprowadzonych na rynek

Lokalizacja: Warszawa
mazowieckie / powiat Warszawa / gmina Warszawa
Obszar;dziedzina: sprzedaż, marketing, PR, handel nieruchomościami (08)
Czas trwania: 1-20 godzin
Egzamin: nie
Dofinansowanie EFS: nie
Firma / instytucja: Immoqee Sp. z o.o.
Nazwa kursu: Analiza marketingowa nowych produktów/usług wprowadzonych na rynek

ul. Karola Chodkiewicza 3/U10
02-593 Warszawa
tel.: 22 825 74 45

Kurs / szkolenie:
Analiza marketingowa nowych produktów/usług wprowadzonych na rynek
Czas trwania: 16 godz.
Cena: 2200 zł

Komentarze

źródło: Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) oraz własne
aktualizacja: co 2 tygodnie
Polityka Prywatności