Profesjonalna Obsługa Klienta, Czyli Jak Bronić Interesów Firmy Z Szacunkiem Do Interesów i Potrzeb Klienta

Obszar;dziedzina: sprzedaż, marketing, PR, handel nieruchomościami (08)
Czas trwania: 1-20 godzin
Egzamin: nie
Dofinansowanie EFS: tak
Nazwa kursu: Profesjonalna Obsługa Klienta, Czyli Jak Bronić Interesów Firmy Z Szacunkiem Do Interesów i Potrzeb Klienta

ul. Kościelna 20/13
34-400 Nowy Targ
tel.: 793 700 426

Kurs / szkolenie:
Profesjonalna Obsługa Klienta, Czyli Jak Bronić Interesów Firmy Z Szacunkiem Do Interesów i Potrzeb Klienta
Czas trwania: 9 godz.
Cena: 540,00 zł

Komentarze

źródło: Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) oraz własne
aktualizacja: co 2 tygodnie
Polityka Prywatności