Nazwa kursu / Czas trwania i cena / Firma / instytucja / Lokalizacja |
---|
Analiza rynku i badania marketingowe Czas trwania: 45 godz. Cena: 450 zł Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu Nowy Sącz |
Badania marketingowe Czas trwania: 30 godz. Cena: 600 zł Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu Nowy Sącz |
Kształtowanie kampanii promocyjnych Czas trwania: 30 godz. Cena: 600 zł Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu Nowy Sącz |
Marketing cyfrowy Czas trwania: 30 godz. Cena: 600 zł Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu Nowy Sącz |
Marketing miedzynarodowy Czas trwania: 30 godz. Cena: 600 zł Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu Nowy Sącz |
Marketing w środowisku cyfrowym Czas trwania: 30 godz. Cena: 600 zł Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu Nowy Sącz |
Media społecznościowe Czas trwania: 30 godz. Cena: 600 zł Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu Nowy Sącz |
Neuromarketing Czas trwania: 45 godz. Cena: 900 zł Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu Nowy Sącz |
Podstawy marketingu Czas trwania: 30 godz. Cena: 600 zł Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu Nowy Sącz |
Promocja osobista i techniki sprzedaży Czas trwania: 30 godz. Cena: 600 zł Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu Nowy Sącz |
Strategie promocji i reklamy Czas trwania: 30 godz. Cena: 300 zł Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu Nowy Sącz |
Zarządzanie marką Czas trwania: 30 godz. Cena: 600 zł Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu Nowy Sącz |
Zarządzanie marketingiem Czas trwania: 30 godz. Cena: 300 zł Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu Nowy Sącz |
Zarządzanie produktami i kształtowanie marki Czas trwania: 30 godz. Cena: 600 zł Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu Nowy Sącz |
Zarządzanie wartością klienta Czas trwania: 30 godz. Cena: 600 zł Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu Nowy Sącz |