Szkolenia handlowe - sprzedaż, marketing, PR (małopolskie)

Firma / instytucja
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
znalezionych: 15
Nazwa kursu / Czas trwania i cena / Firma / instytucja / Lokalizacja
Analiza rynku i badania marketingowe
Czas trwania: 45 godz.
Cena: 450 zł
Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu
Nowy Sącz
Badania marketingowe
Czas trwania: 30 godz.
Cena: 600 zł
Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu
Nowy Sącz
Kształtowanie kampanii promocyjnych
Czas trwania: 30 godz.
Cena: 600 zł
Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu
Nowy Sącz
Marketing cyfrowy
Czas trwania: 30 godz.
Cena: 600 zł
Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu
Nowy Sącz
Marketing miedzynarodowy
Czas trwania: 30 godz.
Cena: 600 zł
Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu
Nowy Sącz
Marketing w środowisku cyfrowym
Czas trwania: 30 godz.
Cena: 600 zł
Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu
Nowy Sącz
Media społecznościowe
Czas trwania: 30 godz.
Cena: 600 zł
Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu
Nowy Sącz
Neuromarketing
Czas trwania: 45 godz.
Cena: 900 zł
Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu
Nowy Sącz
Podstawy marketingu
Czas trwania: 30 godz.
Cena: 600 zł
Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu
Nowy Sącz
Promocja osobista i techniki sprzedaży
Czas trwania: 30 godz.
Cena: 600 zł
Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu
Nowy Sącz
Strategie promocji i reklamy
Czas trwania: 30 godz.
Cena: 300 zł
Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu
Nowy Sącz
Zarządzanie marką
Czas trwania: 30 godz.
Cena: 600 zł
Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu
Nowy Sącz
Zarządzanie marketingiem
Czas trwania: 30 godz.
Cena: 300 zł
Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu
Nowy Sącz
Zarządzanie produktami i kształtowanie marki
Czas trwania: 30 godz.
Cena: 600 zł
Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu
Nowy Sącz
Zarządzanie wartością klienta
Czas trwania: 30 godz.
Cena: 600 zł
Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University z siedzibą w Nowym Sączu
Nowy Sącz

źródło: Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) oraz własne
aktualizacja: co 2 tygodnie
Polityka Prywatności