Nazwa kursu / Czas trwania i cena / Firma / instytucja / Lokalizacja |
---|
Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Czas trwania: 7 godz. Cena: 516,60 zł Centrum Zarządzania Jakością Infox Sp. z o.o. Bochnia |
Facebook i Instagram jako narzędzia marketingu internetowego Czas trwania: 15 godz. Cena: 1476,00 zł Centrum Zarządzania Jakością Infox Sp. z o.o. Bochnia |
Internet jako nowoczesny kanał sprzedaży towarów i usług Czas trwania: 7 godz. Cena: 688,80 zł Centrum Zarządzania Jakością Infox Sp. z o.o. Bochnia |
Komunikacja z klientem z elementami obsługi trudnego klienta Czas trwania: 15 godz. Cena: 1107,00 zł Centrum Zarządzania Jakością Infox Sp. z o.o. Bochnia |
Linkedin Twitter i Youtube jako narzędzia do budowania marki Czas trwania: 15 godz. Cena: 1476,00 zł Centrum Zarządzania Jakością Infox Sp. z o.o. Bochnia |
Obsługa reklamacji przez telefon Czas trwania: 7 godz. Cena: 516,60 zł Centrum Zarządzania Jakością Infox Sp. z o.o. Bochnia |
Perfekcyjne odpowiedzi na reklamacje klientów Czas trwania: 7 godz. Cena: 516,60 zł Centrum Zarządzania Jakością Infox Sp. z o.o. Bochnia |
Telefoniczna i mailowa komunikacja z trudnym klientem Czas trwania: 15 godz. Cena: 1107,00 zł Centrum Zarządzania Jakością Infox Sp. z o.o. Bochnia |