Nazwa kursu / Czas trwania i cena / Firma / instytucja / Lokalizacja |
---|
Aktywna Obsługa Klienta w Punkcie Sprzedaży Czas trwania: 16 godz. Cena: 5000 zł Małopolski Instytut Zarządzania i Przedsiębiorczości Sp. z o.o. Kraków |
Jakość Obsługi Klienta Czas trwania: 8 godz. Cena: 3000 zł Małopolski Instytut Zarządzania i Przedsiębiorczości Sp. z o.o. Kraków |
Profesjonalna Obsługa Klienta - Trudny Klient / Kompetencje Biznesowe Czas trwania: 16 godz. Cena: 5000 zł Małopolski Instytut Zarządzania i Przedsiębiorczości Sp. z o.o. Kraków |
RAPID GROWTH 2023 – usług beauty z wykorzystaniem nowych procesów, technologii i narzędzi pracy – szkolenie / warsztaty praktyczne Czas trwania: 55 godz. Cena: 16940,00 zł Małopolski Instytut Zarządzania i Przedsiębiorczości Sp. z o.o. Kraków |
Warsztaty Sprzedażowe i Obsługa Klienta Z Wykorzystaniem Nowych Technologi Czas trwania: 55 godz. Cena: 18700 zł Małopolski Instytut Zarządzania i Przedsiębiorczości Sp. z o.o. Kraków |