Nazwa kursu / Czas trwania i cena / Firma / instytucja / Lokalizacja |
---|
Obsługa klienta z aktywna sprzedażą Czas trwania: 52 godz. Cena: bezpłatnie Instytut Turystyki w Krakowie Sp. z o.o. Kraków |
Obsługa klienta z elementami pracy biurowej Czas trwania: 60 godz. Cena: bezpłatnie Instytut Turystyki w Krakowie Sp. z o.o. Kraków |
Obsługa klienta z elementami programu MS Excel Czas trwania: 64 godz. Cena: bezpłatnie Instytut Turystyki w Krakowie Sp. z o.o. Kraków |
Obsługa klienta z podstawą księgowości Czas trwania: 56 godz. Cena: bezpłatnie Instytut Turystyki w Krakowie Sp. z o.o. Kraków |
Profesjonalna obsługa klienta z elementami podstawy pracy z komputerem Czas trwania: 50 godz. Cena: bezpłatnie Instytut Turystyki w Krakowie Sp. z o.o. Kraków |
Profesjonalna obsługa klienta z elementami sprzedaży Czas trwania: 60 godz. Cena: bezpłatnie Instytut Turystyki w Krakowie Sp. z o.o. Kraków |
Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta Czas trwania: 64 godz. Cena: bezpłatnie Instytut Turystyki w Krakowie Sp. z o.o. Kraków |
Social Media z elementami negocjacji i etyki biznesowej Czas trwania: 50 godz. Cena: bezpłatnie Instytut Turystyki w Krakowie Sp. z o.o. Kraków |
Social Media- praktyczne prowadzenie social mediów Czas trwania: 25 godz. Cena: bezpłatnie Instytut Turystyki w Krakowie Sp. z o.o. Kraków |
Specjalista ds. obsługi klienta Czas trwania: 50 godz. Cena: bezpłatnie Instytut Turystyki w Krakowie Sp. z o.o. Kraków |
Sprzedawca z elementami obsługi klienta oraz obsługa kasy fiskalnej Czas trwania: 58 godz. Cena: bezpłatnie Instytut Turystyki w Krakowie Sp. z o.o. Kraków |
Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej Czas trwania: 52 godz. Cena: bezpłatnie Instytut Turystyki w Krakowie Sp. z o.o. Kraków |
Techniki sprzedaży z elementami prac biurowych Czas trwania: 64 godz. Cena: bezpłatnie Instytut Turystyki w Krakowie Sp. z o.o. Kraków |