Marketing w klinice stomatologicznej: nowoczesne zarządzanie kliniką, storytelling, budowanie silnej marki, narzędzia budowania lojalno

Lokalizacja: Łódź
łódzkie / powiat Łódź / gmina Łódź
Obszar;dziedzina: sprzedaż, marketing, PR, handel nieruchomościami (08)
Czas trwania: 21-100 godzin
Egzamin: nie
Dofinansowanie EFS: nie
Firma / instytucja: Kti Implants
Nazwa kursu: Marketing w klinice stomatologicznej: nowoczesne zarządzanie kliniką, storytelling, budowanie silnej marki, narzędzia budowania lojalnosci pacjentów, e-marketing, social media w działaniach kliniki

ul. Ks. Bp. Wincentego Tymienieckiego 25/206
90-350 Łódź
tel.: 730 525 125

Kurs / szkolenie:
Marketing w klinice stomatologicznej: nowoczesne zarządzanie kliniką, storytelling, budowanie silnej marki, narzędzia budowania lojalnosci pacjentów, e-marketing, social media w działaniach kliniki
Czas trwania: 40 godz.
Cena: 9000 zł

Komentarze

źródło: Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) oraz własne
aktualizacja: co 2 tygodnie
Polityka Prywatności