Innowacyjna obsługa czytelnika, użytkownika i klienta biblioteki w czasie pandemii

Lokalizacja: Wrocław
dolnośląskie / powiat Wrocław / gmina Wrocław
Obszar;dziedzina: sprzedaż, marketing, PR, handel nieruchomościami (08)
Czas trwania: 1-20 godzin
Egzamin: nie
Dofinansowanie EFS: nie
Firma / instytucja: Fundacja Good Culture
Nazwa kursu: Innowacyjna obsługa czytelnika, użytkownika i klienta biblioteki w czasie pandemii

ul. Komandorska 78a/1
53-345 Wrocław
tel.: 604 998 304

Kurs / szkolenie:
Innowacyjna obsługa czytelnika, użytkownika i klienta biblioteki w czasie pandemii
Czas trwania: 5 godz.
Cena: 300 zł

Komentarze

źródło: Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) oraz własne
aktualizacja: co 2 tygodnie
Polityka Prywatności