Szkolenia handlowe - sprzedaż, marketing, PR (dolnośląskie)

Firma / instytucja
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
znalezionych: 3
Nazwa kursu / Czas trwania i cena / Firma / instytucja / Lokalizacja
Trudny klient online – jak reagować na agresję i nieporozumienia w sieci
Czas trwania: 5 godz.
Cena: 300 zł
Fundacja Good Culture
Wrocław
Trudny klient. Praktyczny trening autokontroli. Budowanie osobistych kompetencji radzenia sobie z impulsywnością
Czas trwania: 5 godz.
Cena: 300 zł
Fundacja Good Culture
Wrocław
Trudny klubowicz - praktyczne sposoby radzenia sobie z oczekiwaniami i specyfiką klubowiczów z różnych pokoleń
Czas trwania: 5 godz.
Cena: 300 zł
Fundacja Good Culture
Wrocław

źródło: Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) oraz własne
aktualizacja: co 2 tygodnie
Polityka Prywatności