Skuteczna komunikacja jako element w budowaniu relacji z Klientem i pomiędzy pracownikami. Radzenie sobie w trudnych sytuacjach z Klien

Obszar;dziedzina: rozwój osobisty i kariera zawodowa (02)
Czas trwania: 1-20 godzin
Egzamin: nie
Dofinansowanie EFS: tak
Firma / instytucja: Śląskie Media Sp. z o.o.
Nazwa kursu: Skuteczna komunikacja jako element w budowaniu relacji z Klientem i pomiędzy pracownikami. Radzenie sobie w trudnych sytuacjach z Klientem

ul. Niedurnego 36
41-709 Ruda Śląska
tel.: 32 248 60 97

Kurs / szkolenie:
Skuteczna komunikacja jako element w budowaniu relacji z Klientem i pomiędzy pracownikami. Radzenie sobie w trudnych sytuacjach z Klientem
Czas trwania: 8 godz.
Cena: 950 zł

Komentarze

źródło: Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) oraz własne
aktualizacja: co 2 tygodnie
Polityka Prywatności