Psychologia Obsługi Klienta w Procesie Aktywizacji Klientów Pup. Jak Sobie Radzić Z Klientami Trudnymi, Asertywność

Obszar;dziedzina: rozwój osobisty i kariera zawodowa (02)
Czas trwania: 1-20 godzin
Egzamin: nie
Dofinansowanie EFS: nie
Firma / instytucja: I-Consulting Sp.j.
Nazwa kursu: Psychologia Obsługi Klienta w Procesie Aktywizacji Klientów Pup. Jak Sobie Radzić Z Klientami Trudnymi, Asertywność

ul. Wolności 6
41-700 Ruda Śląska
tel.: 32 771 61 14

Kurs / szkolenie:
Psychologia Obsługi Klienta w Procesie Aktywizacji Klientów Pup. Jak Sobie Radzić Z Klientami Trudnymi, Asertywność
w Relacjach Z Klientem Trudnym - Jak Skutecznie Świadczyć Pomocy Klientom Pup w Aspekcie Zmian na Rynu Pracy. Praca Doradcy Klienta Relacja Oparta na Rozwiązaniach
Czas trwania: 8 godz.
Cena: 490 zł

Komentarze

źródło: Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) oraz własne
aktualizacja: co 2 tygodnie
Polityka Prywatności